HEJSAN ALLIHOPA!

Hejsan Sverige!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har bloggat de senaste dagarna. Det har nämligen kostat väldigt mycket på hotellet i London att vara på internet.
Men nu är jag i Abu Dhabi som ligger 2 timmar från Dubai. Måste säga att det är så vackert här!!!

De senaste dagarna har varit väldigt stressiga, många event på liten kort tid och tidiga mornar men jag klagar absolut inte för jag har så himla kul :)

Har varit på event som bland anna World travel awards där alla olika flygbolag/hotell/kryssningar m.m får massa pris som bästa resemål. 
Det var faktiskt väldigt intressant för jag fick sitta vid ett bord med ett företag som just var nominerade. Jag blev nämligen placerad själv vid bordet med dem och det var kul att lära känna folk på egen hand. Väldigt trevligt och god mat (som vi får varje dag).

Ett annat event som har skett i London var Charity gala där några deltagare från bland annat Miss world och organisationen har auktion på olika saker till folket som blir bjudna till eventet.

Tro det eller ej så är alla tjejer väldigt trevliga, inga bittriga hittills eller i alla fall väldigt få. Jag delar rum med Miss USA vilket är väldigt kul eftersom jag själv är halv amerikansk så vi har det väldigt trevligt ihop.
Miss Luxemburg, Miss Kenya, Miss Sri lanka, Miss Vietnam är några som jag oftast brukar vara med, väldigt söta och trevliga.

Jag kommer skriva nu väldigt mycket som jag kan, men måste fixa ordning mig just nu för idag är det en annan event som heter the national dinner, ser fram emot det :D:D

Massa BAMSE kramar till alla! Lägger upp bilder också såklart =)Hade den klänningen på World Travel Awards i London

Klänning från Aspera Designer Alicja Eklöw

Kommentarer
Postat av: eja

heja erica!

Drottningar! håller tummarna!

Slå nu de andra där borta med häpnad!!



Joakim

2009-11-11 @ 19:16:26
Postat av: Monica

Åh erica, den blåa klänningen var jätte snygg och klär dig mkt bra! Saknar dig här hemma, en månad kvar dåå haha :D YEEY!

2009-11-12 @ 20:09:33
URL: http://www.finest.se/jennymonica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0