Godmorgon :D

Hallu!

Jag har inte så mycket tid att skriva just dem här dagarna, full fart hela tiden. Har också bråttom nu men tänkte bara säga att jag är med i en grupp i Sportfinalen :D:D Yeehaa! Det känns underbart!
Får se hur det går idag :)

Igår var vi alla på uttagning för Sportfinalen, guuud så jobbigt det var men jag kämpade allt vad jag orkade :)
Vi var också på en fashionshow/sushimiddag igår, var hur trevligt som helst!
Safari har vi även besökt och det var såå underbart att se de vilda afrikanska djuren som lejon. leoparden, giraffer, hjortar osv :)

Kommer lägga upp bilder idag senare om jag har tid! Måste gå nu tyvärr.
Önska mig lycka till i Sportfinalen ;)

Stora varma kramar från Erica
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Vet att det kommer gå bra.

Kram Sussi Wellgren

2009-11-18 @ 07:54:29
Postat av: Monica

Lycka till sweetie :D

2009-11-18 @ 18:00:08
URL: http://www.finest.se/jennymonica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0