Godkväll :)

Här kommer lite bilder på massa kul :)

jag och miss Norge :)

Kommit till Elisabeth Cape


Den underbara safarit, hur kul som helst!



Vi var också på en fashionshow, där vi efteråt fick massa sushi. Gott va?=)

Tyvärr så kom jag inte vidare i beach beauty idag men oroa er inte, det finns fler deltävlingar som jag ska kämpa för :)
Imorgon ska jag ha en träning för den traditionella dansen. Önskar bara att jag hade min dräkt men den ska komma nästa vecka så jag hinner öva i den.
Åh det börjar närma sig nu finalen, tiden går så snabbt!!!

Oj måste gå och sova nu, ska upp tidigt imorn!
Ni får ha det så underbart allihopa!! :D

Godnatt kramar









Kommentarer
Postat av: Sussi Wellgren

Hejsan!!!

Grymt kul med safari. Hur gick det på sportdeltävlingen? Lycka till med nästa deltävling:)

Kram Sussi W

2009-11-22 @ 09:22:30
Postat av: Sussi Wellgren

Hejsan!!

Grymt kul med safari, skulle oxå villja åka på en sån. Hur gick det på sportdeltävlingen? Lycka till med nästa deltävling, håller tummarna för dig.

Kram Sussi W

2009-11-22 @ 09:26:14
Postat av: Sussi Wellgren

Hejsan!!

Grymt kul med safari, skulle oxå villja åka på en sån. Hur gick det på sportdeltävlingen? Lycka till med nästa deltävling, håller tummarna för dig.

Kram Sussi W

2009-11-22 @ 09:26:59
Postat av: Erica

Hejsan Susanne :)

Jaa, safari var underbart :D

Jag kom till semifinal på sportdeltävlingen så det känns sådär ;P men men.. fick inte dansa till Michael Jackson på talangtävlingen vilket gjorde mig sur. Dem hade nämligen inte rättigheterna till att visa hans låtar typ :( Canada och Sierra Leone vann talang. Dem var grymma.

Hoppas allt är bra med dig



Kramar Erica :D

2009-11-22 @ 20:23:48
Postat av: Monica

UPPDATERA NU DARLING :D haha

2009-11-29 @ 01:30:25
URL: http://www.finest.se/jennymonica
Postat av: davve

du verkar vara en toppen tjej.. hoppas du vinner miss world finalen. ska sitta o titta på dig på tv.



kramar.



skriv gärna någon ny uppdatering....

2009-11-29 @ 19:48:05
Postat av: davve

Erica, vad tror du om dina egna chanser i finalen? tror du att du blir en av dom som blir uppropade i topp15?

2009-11-29 @ 19:49:33
Postat av: Erica

Hejsan Davve!

Min uppdatering är väldigt dålig, internet kostar mycket och min tid till att skriva blir mindre och mindre varje dag, så mycket som händer nu. Jag kämpar vidare i det sista :)

Det är svårt att säga vart man ligger någonstans i tävlingen men jag brukar tänka att det alltid finns hopp till att jag blir en av de i top 16 och om jag inte blir det så är jag ändå nöjd med min insats eftersom jag gjort mitt bästa och varit mig själv :D

Man får bara vänta och se tills lördag :)Är lite nervös men ser så mycket fram till finashowen!



Du får ha det så bra :)

Mvh Erica Harrison

2009-12-08 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0