God eftermiddag :)

Hejsan alla :)
Hoppas ni mår bra för det jag nämligen :) Jag mår verkligen toppen idag och kan knappt vänta för nästa uppdrag!
Igår flög vi från Abu Dhabi till Sydafrika (8-9 timmars resa) så nu befinner jag mig i vackra Johannesburg! YEY!

Det är väldigt skönt att det bara är en relax dag idag där man får äta och sova och träna förstås ;) Måste säga att maten vi får överallt är så goood, och det svåra med allt är att de serverar alltid massa desserter till varje mål (frukost, lunch och middag) Förstår ni hur svårt det är att bara gå förbi dem men som tur så jag kämpat att undvikit dem hehe.
Vi hade en jättetrevlig Fashionshow dagen innan vi åkte till Sydafrika och jag bar en jätte tjusig klänning från designer J.J så det var jättekul faktiskt att få gå catwalk, där massa press befinner sig.

Det första fast track event (deltävlingen) är Sport som kommer upp om några dagar snart, ser så mycket framemot det!! SKA KÄMPA! Tyvärr vet vi inget om vad det blir för sport-tävlingar men jag ska ju absolut fota och skriva om det när det sker :D

Måste gå nu och klä på mig en cocktaildress för en mysig middag med alla deltagare och crew. :)
Stora Kramar!! /Erica :)
I Adu Dhabi dagen innan vi åkte :)Från the fashionshow i Adu Dhabi
Jag och Designern J.J

Bussresa från Sydafrikas flygplats till Hotellet

Kommentarer
Postat av: Fanny

får du ta hem alla klänningar? haha ta med en till mig i så fall :P

lycka till i sporten vad det nu innebär att ni ska göra :D synd att de inte sänder alla tävlingar på tv VILL SEE!!!

2009-11-14 @ 20:44:27
Postat av: Erica

Hehe ne tyvärr får jag inte ta hem dem, även om jag verkligen skulle vilja :)

Sporten är som en stor friluftsdag tror jag, där alla samlas först i grupper och tävlar mot varandra sen så när en grupp har vunnit tävlar du emot dem också så att 1 vinner i slutet allt ;)

Dem kommer filma och välja lite snuttar till finalen :D

Saknar dig gumman :)

2009-11-15 @ 06:51:35
Postat av: Sanna

Åh kan inte du hälsa Jelena Markovic som är miss Serbien. Hälsa från Sanna från Sverige som hon träffade i Kina i Augusti för Miss tourism queen... Och att jag fortfarande kommer ihåg de fula orden hon lärde mig på serbiska.



Det skulle vara jättesnällt.. hon är en så go tjej och jag saknar hennes skratt.



Hejar på dig och hoppas du visar att Sverige tillhör top tio.

2009-11-15 @ 11:12:47
Postat av: berit

Jag håller tummarna för dig, Skickar positiva energier,

2009-11-15 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0