Hejsan!!

Halluu allihopa, efter en lång tid från min dåliga uppdatering!
Det är väldigt stressigt just nu och alla här är slitna efter långa dagar!

Varför min uppdatering suger är på grund av att vi har besökt olika platser i Sydafrika där internet kostar mycket.
Vi har bland annat besökt Durban, Zimbali, Cape town, Sun city och tillbaks till Johannesburg där vi nu repeterar hur vi ska göra på scen nu på lördag! Åh känner mig lite nervös faktiskt, dagarna går snabbt i slutet.

Vi har gjort massa underbara saker som jag säkert aldrig kommer få uppleva igen. Jag har klappat en lejonunge och geoparder, så häftigt och underbart söta var dem, går inte beskriva. Vi såg även vita lejon vilket är väldigt ovanligt i Zimbali.
I Sun city träffade jag Henrik Stenson som är världsmästare i golf vilket var väldigt spännande. Han var väldigt trevlig och vi blev intervjuade och fotade tillsammans :) Känner mig stolt hehe.

Tyvärr så kan jag inte lägga upp bilder idag för min dator säger att uppladdningen inte gick, vet inte varför, så typiskt.

UNDERBARA DESIGNERS


Jag måste säga att utan de skor och väskor som jag fick från designern Jenny Ocholla (Ayayo) så skulle mina outfits inte bli bra, Jennys skor är så fint gjorda med detaljer i klackarna. Tack så mycket jenny för att du låtit mig använda skorna och väskorna :)
Jag skulle inte heller klara mig utan mina vackra klänningar som jag fått av designern Alicja Eklöw (Aspera). Är så glad över dem klänningarna och alla tycker dem är så fina och unika :) Finalklänningen ser ni på lördag ;)
Vill bara säga tack så mycket!!
Fick även låna en mycket speciell och fin bikini/badräkt från designern Afsaneh Shakhooei.

Kommer lägga upp bilder på dem när min dator fungerar bättre :D

Nu måste jag sova och gå upp tidigt imorn för en individuell intervju med jyrun! Wish me good luck :D

Massa bamsekramar från värmen!


Kommentarer
Postat av: Monica

LYCKA TILL :D By the way, var det 16 Dec du kom hem eller när??

2009-12-09 @ 00:36:20
URL: http://www.finest.se/jennymonica
Postat av: Sussi Wellgren

Såg finalen och du såg jättefin ut:) Hoppas din vistelse där har varit jätte kul trots strul.

Kram S

2009-12-14 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0